Кіраўнік спраў райвыканкама
Кіраўнік спраў райвыканкама
ВЯЧОРКА АЛЯКСАНДР МІКАЛАЕВІЧ
тэлефон (1655) 2 80 47
факс (1655) 2 30 41
Ажыццяўляе кіраванне адміністрацыйна-гаспадарчай дзейнасцю райвыканкама.
Узаемадзеянне з гарадскім і сельскімі выканаўчымі камітэтамі.
Курыруе пытанні:
каардынацыі работы структурных падраздзяленняў райвыканкама, гарсельвыканкамаў па пытаннях выканання Рэгламенту райвыканкама і правілаў унутранага працоўнага распарадку;
каардынацыі дзейнасці па пытаннях функцыянавання службы " адно акно»;
кантролю за выкананнем штогадовага плана работы райвыканкама;
кантролю за выкананнем дакументаў вышэйстаячых органаў у структурных падраздзяленнях райвыканкама, гарсельвыканкамах, прадпрыемствах, арганізацыях і ўстановах раёна;
кантролю за выкананнем рашэнняў райвыканкама, распараджэнняў і даручэнняў старшыні райвыканкама;
падрыхтоўкі, правядзення пасяджэнняў райвыканкама, у тым ліку выязных;
афармлення матэрыялаў райвыканкама, кантролю за давядзеннем рашэнняў райвыканкама да выканаўцаў;
падрыхтоўкі, правядзення апаратных нарад райвыканкама, у тым ліку выязных, афармленне адпаведных дакументаў;
каардынацыі дзейнасці структурных падраздзяленняў райвыканкама, гарсельвыканкамаў па пытаннях інфарматызацыі, інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій;
кантролю за рэалізацыяй палажэнняў праграмы інфарматызацыі Брэсцкай вобласці ў раёне;
набыцця і далейшага функцыянавання камп'ютарнага абсталявання, праграмнага забеспячэння, комплексаў праграмна-тэхнічных сродкаў у структурных падраздзяленнях райвыканкама, гарсельвыканкамах;
арганізацыйна-гаспадарчага забеспячэння, прыёму дэлегацый (замежных, урадавых і іншых органаў дзяржаўнай улады і кіравання);
транспартнага абслугоўвання райвыканкама;
утрымання і аховы будынкаў райвыканкама;
ажыццяўленне нагляду за вядзеннем рамонтна-будаўнічых работ у будынках і збудаваннях райвыканкама;
кантроль за рацыянальным расходаваннем матэрыялаў і сродкаў, што выдзяляюцца для гаспадарчых мэтаў;
рэгулявання дзяржаўных закупак;
рэгістрацыя карэспандэнцыі абмежаванага распаўсюджвання з грыфам "Для службовага карыстання", забеспячэнне яе захаванасці, накіраванне ў структурныя падраздзяленні на выкананне, ажыццяўленне кантролю за яе выкананнем;
кіраўніцтва працай абслуговага персаналу;
работы архіва па асабістаму складу;
аховы працы і працоўных адносін у курыруемых галінах.
Ажыццяўляе агульны кантроль за выкананнем патрабаванняў:
Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 снежня 2014 г. № 5 " аб узмацненні патрабаванняў да кіруючых кадраў і работнікаў арганізацый»;
Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 11 сакавіка 2004 г. № 1 " Аб мерах па ўмацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны»;
Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 " аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэння якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва»;
Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 14 чэрвеня 2007 г. № 3 «аб прыярытэтных напрамках умацавання эканамічнай бяспекі дзяржавы».
Ажыццяўляе каардынацыю дзейнасці:
дзяржаўнай установы " Столінскі раённы архіў»;
натарыяльнай канторы Столінскага раёна Брэсцкай натарыяльнай акругі.
Узначальваць:
экспертную камісію;
адміністрацыйную камісію;
Інвентарызацыйныя камісіі;
камісію для арганізацыі і правядзення адкрытых або закрытых конкурсаў, электронных аўкцыёнаў і працэдур запыту цэнавых прапаноў па выбары пастаўшчыка для патрэб Столінскага раённага выканаўчага камітэта;
камісію для арганізацыі і правядзення працэдуры закупкі з адной крыніцы тавараў (работ, паслуг) для патрэб Столінскага раённага выканаўчага камітэта;
камісію па забеспячэнні тэхнічнага стану будынкаў і збудаванняў Столінскага раённага выканаўчага камітэта;
камісію па прызначэнні дапамог сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей, і дапамог па часовай непрацаздольнасці;
рабочую групу па каардынацыі работы з насельніцтвам;
іншыя камісіі, Саветы, рабочыя групы па курыруемай галіне, якія ствараюцца раённым выканаўчым камітэтам, старшынёй райвыканкама.
Ажыццяўленне кіраўніцтва дзейнасцю:
юрыдычнага аддзела райвыканкама;
аддзела па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама;
аддзела запісу актаў грамадзянскага стану райвыканкама;
сакратара прыёмнай райвыканкама;
вядучага адміністратара баз дадзеных райвыканкама;
тэхнічных работнікаў райвыканкама;
групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці райвыканкама (У частцы паўнамоцтваў, дэлегаваных старшынёй райвыканкама);
галоўнага спецыяліста па абароне дзяржаўных сакрэтаў (у частцы забеспячэння рэжыму сакрэтнасці і вядзення сакрэтнага справаводства).