У мэтах інфармавання грамадзян аб знаходжанні іх у базе даных працаздольных грамадзян, не занятых у эканоміцы, уведзена электронная паслуга - прадастаўленне звестак аб аднясенні грамадзяніна да не занятага ў эканоміцы.
Паслуга даступна з 1 снежня 2018 г.
Скарыстацца гэтай паслугай грамадзянін можа толькі ў адносінах да сябе асабіста.
ШТО НЕАБХОДНА ЗРАБІЦЬ?
Першы крок.
Атрымаць электронны лічбавы подпіс або ўнікальны ідэнтыфікатар: лагін і пароль.
1. Для атрымання электроннага лічбавага подпісу грамадзянін звяртаецца ў рэспубліканскі які сведчыць цэнтр ДзяржСУАК (падрабязная інфармацыя па спасылцы https://nces.by/pki/) і праходзіць рэгістрацыю на Адзіным партале электронных паслуг згодна з інструкцыяй. Паслуга платная. Падрабязная інфармацыя па атрыманні электроннага лічбавага подпісу па спасылцы https://nces.by/pki/ruc/order/initial-registration-private-person/
2. Для атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара грамадзяніну неабходна звярнуцца:
у службу "Адно акно" і прад'явіць пашпарт. На падставе заявы фарміруецца асабісты электронны кабінет грамадзяніна і выдаецца ўнікальны ідэнтыфікатар: лагін і пароль;
у Нацыянальны цэнтр электронных паслуг па адрасе: г. Мінск, пр. Машэрава, 25, 200, аддзел продажаў і абслугоўвання кліентаў. Рэжым працы: панядзелак-пятніца 8.00-19.00. Тэлефон: +375 17 229 30 00 доб. 707
Унікальны ідэнтыфікатар выдаецца бясплатна.
Падрабязная інфармацыя па атрыманні ўнікальнага ідэнтыфікатара па спасылцы https://nces.by/nces-ptistupil-k-vydache-unikalnogo-identifikatora/
Неабходна аўтарызавацца на партале: ажыццявіць уваход у асабісты кабінет.
Аўтарызацыя ажыццяўляецца згодна з спосабам рэгістрацыі: з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара або з выкарыстаннем сродкаў электроннага лічбавага подпісу.
Трэці крок.
Пасля ўваходу ў асабісты кабінет грамадзяніну неабходна абраць паслугу 3.33.03 «Прадастаўленне звестак аб аднясенні грамадзяніна да не занятых у эканоміцы» і атрымаць адказ.
Дадаткова інфармуем.
Таксама для атрымання інфармацыі аб тым, ці змяшчаюцца звесткі аб грамадзяніне ў базе даных, можна звярнуцца ў пастаянна дзейную камісію па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва па адрасе: г.Столін. вул. Савецкая, 69 , кабінет 25
тэл. 2 04 04 праз тэлефонны званок ці пісьмовы зварот, у тым ліку і на адрас электроннай пошты камісіі stlcomz@brest.by. Пры гэтым для ідэнтыфікацыі грамадзяніна неабходна паведаміць свой ідэнтыфікацыйны нумар, а таксама іншую інфармацыю, якая змяшчаецца ў дакуменце, які сведчыць асобу.